Zaporožje
2007


 

Parimatel aegadel (1988-1992) oli Zaporožjes tramme ligi 310, tänaseks on neid jäänud 200 ringis, kõik Tatra T3 või T3M. Fotol vagun 714 (1980.a.)vaikses Pavlo-Kitškase rajoonis, mida kesklinnast eraldab hiiglaslik metallurgia- ja keemiatehaste vöönd.

В лучшие времена (1988-1992) в Запорожье было около 310 трамваев, на сегодня их осталось чуть больше 200 - все Татры Т3 или Т3М. На фото вагон 714 (1980 г.) в тихом районе Павло-Кичкас, который от центра города разделяет громадная полоса заводов металлургии и химии.

Foto: AO; 21.04.2007

Numbri 719 all sõidab endine vagun 312 (1974.a.) Ametlikult kuuluvad depoole nr.2 üksnes 3-ukselised Tatra T3 aastaist 1979-1987, numbritega 700...809.

Под №719 работает бывший 312 (с 1974 г.). Официально в депо №2 имеются только 3-дверные Татры Т3 с годов 1979-1987, из серии 700-809 (около десятка из них переданы в депо №1).

Foto: AO; 21.04.2007

Vagun 738 - veel üks endine 1. depoo tramm (337). Liisa Tšaikina tänav Pavlo-Kitškase rajoonis.

Вагон 738 - еще один бывший из 1-го депо (337) - на улице Лизы Чайкиной в районе Павло-Кичкас.

Foto: AO; 21.04.2007

Tööstusmaastik Põhja maanteel.

Промышелнный пейсаж на Северном шоссе.

Foto: AO; 21.04.2007

Laupäevane vaade depoo nr.2 väravast sisse.

Субботний вид через ворота депо №2.

 

Foto: АO; 21.04.2007


Vagun 421 - Tatra T3M aastast 1988.

Вагон 421 - Татра Т3М с 1988 г.

Foto: AO; 21.04.2007

Vagun 432 - samuti 1988.a. T3M, värskelt värvitud.

Вагон 432 - тоже с 1988 г., свеже покрашен.

 

Foto: AO; 21.04.2007


Vagun 450 on üks viimaseid T3M, mis veel NSV Liidu tellimusel ehitati. Vagun (tehase nr.179271) sai valmis 1992 ja toimetati Zaporožjesse 1994.a.

Вагон 450 - один из последних Т3М, построенных по заказу СССР, в 1992 г. (зав. №179271). В Запорожье поступил в 1994 г.

Foto: AO; 21.04.2007

Vagun 454 on Dnepropetrovski raketitehases JuMZ aastal 1997 kokkumonteeritud Tatra-Jug, tehasenr. arvatavasti 97006, mis saadeti Zaporožjesse asendamaks avarii järel maha kantud eelmist sama numbriga vagunit.

Вагон 454 собран на ЮМЗ в 1997 г., заводской номер видимо 97006. Его отправили в Запорожье вместо аварийного Т3М с тем же номером.

Foto: AO; 21.04.2007

Zaporožje peatänav - Lenini prospekt.

Проспект Ленина.

Foto: AO; 21.04.2007


Endises Kommunistliku Partei oblastikomitees asub nüüd oblasti juhtkond.

Бывшее здание обкома КПСС.

Foto: AO; 21.04.2007


Troll 701 - ZIU-682G aastast 1992, värskelt värvitud. Kõik 1. depoo trollid on paaritute ja 2. depoo trollid paarisnumbritega.

ЗИУ-682Г с 1992 года, свеже перекрашен. Все троллейбусы депо №1 имеют нечетные, а депо №2 - четные номера.

Foto: AO; 21.04.2007


Troll 609 Liisa Tšaikina tänaval.

Троллейбус 609 на улице Лизы Чайкиной

Foto: Костас; 21.04.2007


11 lõõtsaga ZIU-d tulid aastail

1990-1991, kõik paaritute numbritega 629...695.

11 гармошек ЗИУ-683Б пришли в годах 1990-1991 и имеют №№ 629...695.

Foto: AO; 21.04.2007


JuMZ-T1 seeriast 002-020 (paarisnumbrid).

ЮМЗ-Т1 из серии 002-020 (четные №№).

Foto: AO; 21.04.2007


JuMZ-T2 nr.024 aastast 1996.

ЮМЗ-Т2 №024 с 1996 года.

Foto: АО; 21.04.2007


003 - uus JuMZ-T2 aastast 2004.

003 - новый ЮМЗ-Т2 с 2004 г.

Foto: AO; 21.04.2007


LAZ E-183 6 trollist olid tol päeval käigus 009, 015, 017 ja 019.

Из 6 новых ЛАЗ Е-183 в тот день работали №№ 009, 015, 017 и 019.

Foto: AO; 21.04.2007


Uued LAZ-d sõidavad põhiliselt Lenini prospektil, eriti liinil nr.3, mis 12 kilomeetri pikkuse prospekti läbib otsast otsani.

ЛАЗы в основном работают на проспекте Ленина, прежде всего на маршруте №3, которых проходит весь 12-километровый проспект от одного конца до другого.

 

Foto: AO; 21.04.2007


[TALLINN tramm+troll+buss]

[Трамваи и троллейбусы в странах Европы]

[Трамваи и троллейбусы в странах бывшего СССР]


Copyright © 2004-2007. Tallinna Ühistransport - fotoalbum.